Help: Aanmelden en inloggen

De app toevoegen aan je mobiele telefoon

LearningStone is een webapplicatie die u kunt toevoegen aan uw telefoon. Ga niet naar de Appstore maar ga naar www.learningstone.com en log in. Op Mobile Chrome (op Android), Safari en enkele andere mobiele browsers ziet u een knop "Toevoegen aan mijn startscherm".

Als je de knop niet ziet (als je deze hebt geannuleerd of op sommige browsers), kan je de app altijd handmatig toevoegen.

Chrome (alleen Android): Menu > Toevoegen aan mijn startscherm.

Safari: Share icoon > Toevoegen aan startscherm.

Hoe kan ik mij aanmelden?

Je kunt zich aanmelden na het ontvangen van een uitnodiging of door jezelf aan te melden. Je zult een e-mail krijgen die je moet bevestigen.

Als je lid wil worden van een bestaande cursus, training-, coaching- of andere soort groep, kan je aan je trainer of coach vragen om je uit te nodigen. Je zult dan een e-mail krijgen van LearningStone. Vul gebruikersnaam + wachtwoord in en bevestig de e-mail of kies voor inloggen met Microsoft, Facebook of LinkedIn (dan hoef je de-mail niet te bevestigen)

Om zelf te registreren, klik je op “Maak een gratis account aan” en vul je je gegevens in.

Moet ik een foto van mijzelf plaatsen?

LearningStone verplicht dat niet, maar wij raden het wel sterk aan omdat dit het makkelijker maakt om elkaar te herkennen of te leren kennen.

Sommige beheerders stellen een foto verplicht om lid van hun groepsruimte te worden.

Welke e-mailadres en wachtwoord zal ik gebruiken?

Zorg ervoor dat je een veilig e-mailadres gebruikt waar alleen jij zelf bij kan. Wij zullen je e-mailadres nooit verkopen of misbruiken. Je wachtwoord moet minimaal acht karakters (zowel cijfers als letters) lang zijn. Geef het NOOIT weg. Wij zullen nooit naar het wachtwoord per e-mail of telefoon vragen.

Twee-factor authenticatie

Als je de beveiliging wilt verbeteren, kan je twee-factor authenticatie activeren op je accountpagina.
Je dient eerst een app op je telefoon installeren, zoals Google Authenticator of Duo Mobile of sommige wachtwoordbeheerders zoals 1Password.

Kies nu Account > Activeer twee-factor authenticatie en scan de streepjescode met de app.
 De volgende keer dat je inlogt, wordt je gevraagd om een code zoals 123-456 op te zoeken in de app.
 Als je tijdens het inloggen kiest voor "Onthoud mij", hoeft je op dat device niet meer in te loggen of de code opnieuw in te voeren. Doe dit niet als andere mensen toegang hebben tot dit device.

Accounts delen?

Stuur een screenshot van de streepjescode of de back-upcode die onder de qr-code staat, naar de andere persoon.

Kom je er niet in?

Als er problemen optreden met je authenticator app, kan er een probleem zijn met de tijdsynchronisatie als gevolg van het verschuiven van tijdzones of een probleem op uw telefoon.

1.       Ga naar het hoofdmenu van de Google Authenticator-app.

2.       Selecteer Instellingen.

3.       Selecteer Tijdcorrectie voor codes.

4.       Selecteer Synchroniseer nu.

Meer help voor Google Authenticator

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Controleer of je CAPS-LOCK aanstaat. Kies de link “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. Je krijgt een link toegestuurd met instructies om je wachtwoord aan te passen of een e-mail met de melding dat je niet bekend bent in het systeem.

Ik weet niet meer welk e-mailadres ik gebruik om in te loggen.

Als je probeert je wachtwoord op te vragen, maar je weet niet meer welk e-mailadres je had gebruikt, probeer dan eerst een voor een de e-mailadressen die je hebt gehad.

Als dat niet lukt, kan je je beheerder of coach vragen om je e-mailadres via het “Leden indelen” scherm op te zoeken.

Ik wil inloggen met Microsoft, Facebook of LinkedIn. Hoe zit het met de privacy?

we wat info - je naam, en profielfoto - van je Microsoft, Facebook of LinkedIn account om je wat tijd te besparen. Je kunt deze gegevens altijd veranderen. We zullen nooit iets op een van deze sites posten.

Ik heb een gebruikersnaam + wachtwoord, maar wil inloggen met Microsoft, Facebook of LinkedIn.

  1. Klik op je profielafbeelding > Account en verbind je Facebook- of LinkedIn-account.
  2. De volgende keer dat je inlogt kan je Microsoft, Facebook of LinkedIn kiezen. Je kunt nog steeds gebruikmaken van je oude gebruikersnaam + wachtwoord.

Ik ben ingelogd bij Microsoft,  Facebook of LinkedIn, maar zie mijn cursussen or groepsruimten niet meer.

Je hebt waarschijnlijk eerder ingelogd met een gebruikersnaam + wachtwoord. Vervolgens ben je ingelogd bent met je Facebook- of LinkedIn-account en is een geheel nieuw LearningStone-account aanmaakte zonder je groepen. Dit kan je als volgt oplossen:

1. Ga naar > Account in je nieuw aangemaakte account door op je profiel afbeelding te drukken.

2. Kies Ontkoppel Microsoft/Facebook/LInkedIn..

3. Log uit (rechtsboven) en log nog eenmaal in met je oude gebruikersnaam + wachtwoord.

4. Ga naar je profiel afbeelding > Account en koppel je Microsoft, Facebook- of LinkedIn-account.

Ik weet niet meer welke login ik gebruik.

Klik op de link "Wachtwoord vergeten" op de homepage of onderaan een e-mail. Wij zullen je per mail vertellen hoe je bent ingelogd en je kan dan ook je LearningStone wachtwoord opnieuw in te stellen.

Zet op beginscherm Annuleren

Deze website heeft app-functionaliteit. Voeg het toe aan je beginscherm om het op volledig scherm te gebruiken.

1) Druk op de 'share' knop
2) Druk op 'Zet op beginscherm'
Verbinden...
Test je verbinding >